نمایش تراژدی پروانه در اولین شب برای خانواده های بازیگران این نمایش اجرا شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 90
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 366
:: بازدید ماه : 8055
:: بازدید سال : 20744
:: بازدید کلی : 297882
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 9 آبان 1398

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

عکس ـ غزل دیورخش و قاسم چعباوی

ساعت 20:15 چهارشنبه8 آبان ماه1398 همزمان با سی و نهمین سالروز شهید محمد حسین فهمیده و روز نوجوان «نمایش تراژدی» پروانه به نویسندگی و کارگردانی عباس کرم الهی کاری از گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در اولین شب برای خانواده های بازیگران  این نمایش در پلاتوی نمایش شهید حیاری اجرا شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ابتدا گروه موسیقی بهار باد به سرپرستی موسی کرد به مدت 15 دقیقه با هنرنمایی  عادل بهرامیان «نوازنده ی کمانچه » ـ محسن دیناروند «نوازنده ی سنتور» ـ اسفندیار چراغله «نوازنده ی ضرب » و موسی کرد« خواننده» ، دو قطعه موسیقی سنتی را اجرا نمودند .

در ادامه عباس کرم الهی نویسنده و کارگردان نمایش تراژدی پروانه ضمن قدردانی از گروه موسیقی که بدون استفاده از سیستم صوتی یک اجرا زنده را اجرا نمودند و همچنین معرفی بازیگران و عوامل اجرایی نمایش پیرامون نمایش تراژدی پروانه گفت : نمایش درام اجتماعی«تراژدی پروانه» حکایت دختری به نام پروانه است که از طرفی به خاطر فقر و تهیدستی مادر خود را از دست داده و از سویی دیگر چون پدرش نابینا است مجبوراست برای تهیه ی نان خالی به فال فروشی رو آورد ، تا این که مورد توجه یک زن رهگذر قرار می گیرد تا او را به فرزندخواندگی قبول کنند اما .....

نمایش تراژدی پروانه فردا شب نیز برای عده ای دیگر از خانواده های بازیگران و عوامل اجرایی نمایش اجرا می شود و از روز جمعه 10 آبان ماه 1398  الی دوشنبه 20 آبان ماه به مدت ده/10 ساعت 20 (هشت شب)در پلاتوی نمایش شهید احمد حیاری  اجرای عمومی می شود . البته سه شنبه 14 آبان ماه 1398 به خاطر شب شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) این نمایش اجرا نخواهد شد.

در این نمایش « عباس کرم الهی ـ کوثر غزی ـ اکرم ملائی ـ ستاره عزیزی ـ بهار ملکوتی راد ـ بیتا فلاوند جوزائی و عسل آل کثیر » بازی می کند .« غزل دیورخش ـ سحر ظهیری نژاد ـ عالیه سلوا ، فاطمه دیورخش ، یاس شاپورنژاد و الینا ساجدی» به عنوان همسرا در این نمایش حضور دارند .

 

معرفی عوامل فنی و اجرایی :

عباس کرم الهی « سرپرست ـ نویسنده ، کارگردان ـ برنامه ریز و امورتایپ» ـ زهرا دیورخش «سرپرست بانوان» ـ کاظم شوهان«مشاور هنری» ـ مسعود کرم الهی«دستیار کارگردان» ـ فاطمه اسکندری«منشی صحنه» ـ علی طالبی«طراح صحنه» ـ غزل دیورخش«هماهنگ کننده ترسیم کننده ی میزانسن» ـ سحر ظهیری نژاد « مدیر صحنه » ـ سهیل دلفی « نورپرداز » ـ مریم کرد« افکتور» سیده مریم فدایی «خبرنگار و عکاس» و منوچهر کرد و طاهر احمدی «فیلمبردار»

شایان ذکر است بهای بلیط برای هر نفر 10هزار تومان در نظر گرفته شده اما برای «پرسنل ادارات ، فرهنگیان و دانش آموزان ، خبرنگاران و هنرمندانی» که به صورت گروهی بخواهند نوبت اجرا رزرو کنند نیم بها می باشد .

لازم به توضیح است « کمیسیون امور بانوان و خانواده ی فرمانداری شهرستان شوش ، شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش ، اداره ی ورزش و جوانان و مجمع اهل بیت ، دبیرستان دخترانه دانشوران و گروه 45 نفره ی پیشتازان دبیرستان نمونه دولتی امام حسین(ع) به مدیریت مهدی اسلامی پناه عضو برتر مجمع پیشتازان استان خوزستان » برای دیدن این نمایش درخواست رزرو نوبت داشته اند .



:: بازدید از این مطلب : 3368
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.